tisdag 17 juli 2012

R E A t om 31 Juli - Ta en titt i vår Garderob

Ta en titt på underbara kläder från Du & Jag. Hittade detta märket för ett par år sedan och älskade deras tänk på fina detaljer och bra kvalité.
Dessa plaggen har det där lilla extra som gör dom så unika. Kan med stolthet berätta att jag blivit stoppad av folk som undrar var jag köpt min kofta/blus.

Varumärket grundades 2009 i Båstad. Stilen är feminin, skandinavisk, ledig och romantisk. Plaggen består ofta av flera lager och har blivit kända för sina broderier, handarbetade detaljer och fina kvalitét.

Kollektionen innefattas av tunikor, toppar, klänningar och cardigans. De arbetar med material såsom silke, bomull, linne, cashmere m.m.
Så passa på nu, för nu har jag  R E A  t om 31 /7. Här kommer ett urval..


                                                                     Pris: Rosa kofta 1,099:- NU 769:-




Creme/vit färgad kofta Pris: 1,299:- Nu 909:-




Ett fåtal kvar av klänningen Miranda
Pris: 1,199:- NU 839:-


Vit Tunika Azalea
Pris: 1,195:- NU 836:-


Sammy - Chinos Pris: 595:- Nu: 416:-


Anniela Top Vit Pris: 899:- NU: 629:-



Turin - Kofta/Stickad kappa
Pris: 1,499:- NU 1,049:-




Blå Tunika Pris: 694:- NU: 486:-

Mycket mer finns i butiken
VÄLKOMNA !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar